Zagrożeni

?

niedziela, 8 lipca 2012

Uczestniczka I edycji poprowadzi drugą edycje !




Jeszcze nie dawno mogliśmy przeczytać pierwszy odcinek X Factor Gwiazdy I , a już pora na drugą edycje. Jak się dowiadujemy producent potwierdził że po Gwiazdy na Parkiecie zobaczymy rozśpiewane gwiazdy.  Znowu będą kolejne tygodnie ciężkich zmagań. Nasz producent już wybrał kto poprowadzi II edycje X Factora. Jak wiemy I edycje prowadziła Dorota Gardias-Skóra w jej roli sprawdzi się uczestniczka I edycji Katarzyna Pakosińska. Kasia pokazała że oprócz swojego pięknego śmiechu i wdzięku potrafi śpiewać. Z jej rozmowy wynikało że tęskniła za tym programem.

"Bardzo cieszę się że mogę powrócić do X Factora. Może nie będę śpiewać , ale będę prowadzącą . Od dawna już marzyłam aby znowu znaleść się w tym programie. Kiedy zaczełam przygodę w tym programie , bardzo pokochałam ten program i kiedy się skończył było mi smutno że nie ma już treningów.  Jestem bardzo ciekawa jak se poradzę w roli prowadzącej , ale wierzę że uda mi się. Bo od dawna chciałam mieć jakieś swoje show"

Kasia teraz nie tylko będzie znana z śmiechu i kabaretów , ale także z X Factora. Jeszcze nie wiemy kto z nią poprowadzi , ale już nie długo poznamy jurorów , uczestników i prowadzącego. Zapraszamy do śledzenia naszego portalu.


5 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Kasię i cieszę się, że będzie prowadziła drugą edycję programu. Sprawdzi się w tej roli bardzo dobrze, tylko niech powstrzymuje się od śmiechu, bo będzie trzeba przerywać program, bo ludzie nie wytrzymają ze śmiechu. :) Czekam na kolejne informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasia:) Będzie śmiesznie:) Ale fajnie, lubię ją, na pewno sprawdzi się w roli prowadzącej. Czekam na nastepne info.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze to sorry za ten błąd , a po drugie to spokojnie. Chyba umiesz spokojnie pisać czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Qva5000 ty jesteś jakiś głupi. Myślisz ze masz średnią 4.9 to jesteś jakis najlepszy... Lubię cie, ale wnerwia mnie to, że czepiasz się za najmniejszy błąd. Ja wyjeżdzam za chwile a ty mi popsułes humor, krzyczac na krzysia!

    OdpowiedzUsuń